Ditte Lindbom

Vilket är ditt varumärke som artist?

Så målbild är klar och även budget. Så hur vet du vem du är som artist, vilka dina värderingar är och hur du säljer in din produkt dvs du till dina lyssnare och fans så att din musik streamas. Det har nu blivit dags att börja definiera vem du är och vad ditt artister och din musik innehåller och kanske står för.

Dela det här blogginlägget!

Facebook
Email
LinkedIn
Pinterest
Twitter

Nyfiken på fler inlägg?

Personligt

Vad gör jag om dagarna egentligen?

”Vad gör du om dagarna egentligen?” Den frågan har jag fått några gånger. Är man som jag en riktig mångsysslare med flera järn i elden kan det givetvis vara svårt att hänga med i svängarna för andra. Till och med för mig.. ha ha!

Soloföretagare

Förtydliga ditt varumärke och sälj enklare!

Att förtydliga och paketera ditt varumärke och dina tjänster kommer att förenkla både för dig och dina kunder och du ökar dina möjligheter för att sälja mer!

Prenumerera på

Inspo-brevet

Välkommen att prenumerera på mitt nyhetsbrev med hjälpsamma tips kring företagande, mindset, musik och artistskap blandat med gårdsliv och tankar kring livsbalans!
Psst! Nyhetsbrevet skickas bara ut då och då och du kan avbryta prenumerationen när du vill!